10 juli 2009

Fredagsshopping

Var på ams idag för att snacka lite skit...haha men men.
Var sedan på SKHLM för lite shopping, mest till älskling då. Men det är ju rea överallt så det var det värt!! Köpte två tjocktröjor till honom, de behövs verkligen. En t-shirt och ett par shorts. Till mig en jacka och ett par skor bara :( Var ju massor som jag inte kollade, höll mig rätt bra faktiskt!
Sen så skulle jag kolla babykläder eftersom min andra svägerska har fått barn(tre veckor sen ungefär) men de bor ju i gbg så vi ska åka dit imorgon för att hälsa på! :) Älsklingen kan inte följa med för han ska jobba ju och vi kommer hem på måndag så han får vara hemma och mata katten...Men iaf. hittade en body till babyn bara :( Får leta mer en annan gång.

Är sjukt trött nu så tror jag kmr däcka snart...Zzzzz......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar