06 mars 2011

Hänging

Känner mig helt hängig. Huvudet känns tungt och varmt men jag har ingen feber iaf...

Det är fel tillfälle att bli sjuk, ska jobba imorgon. Måste lägga mig tidigt ikväll för jag ska vakna halv fem imorgon....
Varje gång de ringer och frågar om jag vill jobba så känner jag alltid ångest när jag tackat ja. Vet inte vad det är, känner bara att jag vill inte jobba men samtidigt så måste jag för pengar. Det är lika bra, får ångest av att bara sitta hemma också så det är bättre att jobba med ångest, den brukar försvinna efter första dagen ändå. De vill att jag ska jobba dagspass i några veckor men jag kan bara denna vecka som kommer så det blir bara en vecka än så länge, men de hade ringt innan och sagt att de skulle börja med kvällspass också så det blir nog en vecka ledigt och sedan jobb igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar