10 oktober 2011

Depp depp depp....

Nu har depp-perioden börjat igen. Ute är det jättekallt och det känns som vinter i luften.
Det har ju börjat snöa i vissa delar av Sverige och det skulle inte förvåna mig alls om snön kommer hit snart.

Vad har hänt sen sist jag skrev då..? Hm, kommer knappt ihåg själv...
Förra veckan var i alla fall första veckan som arbetslös. Skönt! Så nu har jag varit ledig i en vecka och en dag, fast imorse så ringde de igen och jag börjar imorgon, så fick inte ledig så länge...

Ska börja jobba eftermiddag så missar alla träningar med Annie! :( Hon som precis idag hade bokat in oss på zumban på måndag, det passet som alltid är fullt. Men nu får hon avboka, för mig iaf :(
Funderade faktiskt på att tacka nej till jobbet eftersom jag skulle missa så mycket. Också för att min mamma är i HongKong/Macau just nu och farsan jobbar så ingen som lagar mat till Alexander....men Adde säger att han klarar det så jag hoppas det....
Men ska träna i helgen iaf. så det känns bra! Sen får vi hoppas att jag inte jobbar eftermiddag så länge till...

Ähh orkar inte skriva mer just nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar