26 november 2008

Jag e vaken! :/

Ja...jag e ju arbetslös så för att vara jag så är det väldigt ovanligt. Men jag somnade ganska tidigt
igår, var jättetrött efter att ha ätit. Somnade med datorn framför mig, haha.
Men vaknade idag av att jag armbågade älskling i huvudet. Fattade ingenting. Han vaknade och frågade varför jag gjorde så, sen så kollade han på klockan; som var alldeles för mycket! Klockan var åtta, exakt. Lite konstigt det där tycker jag, läskigt också. Men iaf. så skulle han ha vaknat sju iaf, så han var exakt en timme sen. Men båda var hur pigga som helst och det händer inte ofta! Han åkte till jobbet för tjugo minuter sen iaf. Kvar ligger jag här. Eller, jag gick ner och åt frukost sen så kom jag upp igen.
Vad ska jag hitta på idag då? Hm....
Jo, jag vet! Absolut ingenting!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar