14 december 2009

Seg...

..är vad jag är..!


Tänkte faktiskt skriva lite igår och lägga upp bilder o så men jag va så trött så lägger upp bilder nu ist...
I torsdagskväll så bakade jag och älskling banankaka för att han skulle ha det till luciafika dagen därpå....


I fredags så jobbade jag och efter det så gick jag över till Lili för lite skitsnack som vanligt :P
I lördags åkte jag med Lili till stan för att jag skulle leta efter ett par låga stövlar, jag är så kräsen när det gäller låga stövlar eftersom jag tycker att alla ser ut som ankfötter/näbbar....men efter att ha provat lite så hittade jag iaf. ett par som jag tycker om! :)

Provade först dessa inne på Dinsko
De va väl rätt ok men sulan var av gummi och de kostade 499kr...lite mkt för Dinsko...så fick fundera på det medan vi gick vidare...

Tyckte att de här var rätt ok men själva skon va lite för hård...

Såg sedan dessa...Tyckte de var jättefina!

Men! Jag provade de i strl. 37 och de var för STORA!? Frågade om de hade 36 på lager men det var slut....så typiskt. Hon kollade sedan upp i andra butiker och det fanns i den nyöppnade butiken vid drottninggatan så jag och Lili skyndade oss dit.

Där provade jag 36orna och de passade perfekt!
Så tänkte köpa de men de såg lite slitna ut....som tur så hade de nya par så skorna var äntligen mina.... :) So happi, typ mina första par låga stövlar? haha....

Vi hade inte så mkt mer att kolla i stan så åkte först till Fridhemsplan för att köpa tårta till min mamma som fyllde år då och sedan åkte vi för att hälsa på Shi när hon jobbade...


Där satt vi och snackade lite skit och de bjöd oss på vårrullar..


Efter ett tag så var det dags att åka hem....
Väl hemma blev det tacos till middag....*mmmm*

Min taco :)
Efter maten åt vi tårta :D

Chokladmousse längst ner, typ någon vaniljmousse över och passionfruktsgele över...

I söndags var det dags för dimsum med familjen, glömde tyvärr ta bilder....

Är klar med min krage, väldigt nöjd med den :)


Lite sämre på att blogga men lite bättre på att ta bilder iaf.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar