31 december 2009

nyårslöfte...

Jag vet att jag inte ska ha något nyårslöfte och har inte heller haft det på flera år eftersom de bryts hela tiden men till 2010 har jag en bra som jag gärna vill följa....

2009 kändes som att det gick på 1-2 månader, jag gjorde INGENTING och utförde INGENTING! Det har verkligen varit ett slöseri, men det känns som att 2010 kommer bli mitt år...!
Det händer lite saker, till att börja med så ska jag...
- börja på komvux om en vecka, det blir lite mer att göra. (distans)
- försöka jobba så mkt som möjligt i mitt extrajobb hos LexMan
- ta bort rälsen..!! :D
- åka till HongKong i tre veckor med älsklingen
- börja på komvux med lärarledda lektioner

Det är iaf. lite till att börja med, får mer gjort än förra året då jag var arbetslös i ett halvår...

Mitt nyårslöfte är att jag ska ta tag i saker och ting och försöka lösa problem som uppstår, inte skjuta upp allt som vanligt och fly undan problemen...

Fast bloggen kmr inte prioriteras så högt upp.... :P Får se om jag har lust att fortsätta blogga....just nu känns det bara dött....

Jag känner det, 2010 blir mitt år :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar