31 mars 2010

Latmasken!

Nu tror ni säkert att jag har varit duktig och städat sen jag kom hem men saken är att jag har inte städat ett piss!

Var jättetrött när jag kom hem så satt/låg i soffan och segade mig med datorn och tv:n...
Tyckte att mina naglar såg förjävliga ut så fixade en manikyr :P haha

Sov lite till o från tills middagen och efter middagen också, vaknade upp för lite mer än en timme sedan och kollar nu på Resident Evil 3. Har redan sett den men äh, den e bra och Milla Jovovich e så snygg och cool! Får ta och se tvåan för jag har faktiskt inte sett den, lite konstigt med tanke på att jag har sett ettan och trean....well well...

Idag när jag satt på lektionen så ringde de på spendrups. Det är så att min faster jobbar där och hon frågade mig i förra veckan om jag ville ha extrajobb där och jag tänkte - varför inte? Alltid bra med extrapengar och jag har bara en 50poängs kurs...så då skulle jag dit på fredagen då för att prova ut arbetskläder o så men då ringde han på morgonen och sa att de inte fick nyanställa pga. en blockad...
Men nu ringde han alltså idag och sa att det hela har löst sig och att de behöver personal fr.o.m. nästa vecka så ska dit imorgon och prova ut kläder o så...

Då jobbar jag natt också, så börjar 22.00 och jobbar till 6.00....blir bra. Lite kämpigt på onsdagar bara eftersom min lektion börjar 9.00 men det ska nog gå...
Saken är att jag älskar att vara vaken vid gryningen, tycker att det är så skönt och lugnt då och jag är en nattuggla så nattskift passar mig bra!

Men men, imorgon ska jag alltså vara där kl. 8 och sedan måste jag nog hem och städa!! Städa som fan och tvätta o hålla på, blä....Adde slutar ett imorgon så ska försöka tvinga honom till att hjälpa mig! Han jobbar nog hellre mer än att städa tror jag :P haha

Just det, köpte en ring idag också!
Hade spanat in den redan innan HongKong-resan och idag så provade jag den, den sista som var kvar! Tur att den var i min storlek :)

Den är mycket snyggare i verkligheten! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar