30 mars 2010

Mazarin...

Delicato har ju fått äran att göra mazariner med temat "Daniel och Victoria" eller tvärtom kanske men iaf. så jobbar ju min mamma där och har fått hem "prover" eller vad man ska kalla det :P haha
Det är blåbär-och hallonmazariner, rätt så goda faktiskt och jag tycker inte ens om vanliga mazariner...
Ingen aning om varför bilden landade på fel sida, den är rätt när jag ska ladda upp den iaf...! (bugg) Mazarinen ska vara blålila också...dålig mobilkamera!

Det låter som att jag gör reklam för de nu haha nää blä...

Har inte gjort så mycket idag, vaknade runt tio, låg kvar i sängen till halv ett(?) och sedan så åt jag chips till lunch :) Nyttigt!
Pluggat och kollat på kinesisk serie hela dagen annars....
Fixat middagen som ligger i ugnen nu...*hungrig*
Skulle tränat med Shi Jun efter middagen egentligen men orkar inte,....eller skulle inte ätit utan tränat sen middag men jag är för hungrig och när jag har ätit så kan jag inte träna :P haha

Känner att jag har sovit dåligt inatt också, har jätteont i nacken och känner mig som en gås eller något för jag kan inte böja på nacken så bra utan att det gör ont...

Well well...måste plugga efter middagen också för jag har inte pluggat så mkt den här veckan och imorgon är det skola... :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar