25 april 2010

Orkar inte skriva så mkt...men Shii ville se mina skor som jag skickade från Hong Kong så lägger upp bilder på de här....den sista skon köpte jag i Sverige men den får vara med också :P

Ett par ballerina med rosett, köpta i Macau från en butik som heter Cream Cream tror jag... 100.-

Pumps med leopardmönstrad klack och platå från Tiffany i HongKong kmr inte ihåg exakta priset men 129-149.-

Pumps med rosett på sidan, från Tiffany i HongKong, 119.-

Boots med öppen tå från Cotton on i HongKong, 249.-

Sandalett från Nine West i Macau

Boots med spännen, kmr inte ihåg vad butiken hette men någonstans i HongKong, 100.-

Mockastövlar från någonstans i HongKong(kmr inte ihåg vad butiken hette...) 300.-

Från Belle i Barkarby outlet, 349.- :)




Nu, sova!!

2 kommentarer:

  1. Aiya, fan vad jag är avis. Vill ha ! ! ! Shit fräcka de med leopard mönstrade nertill. och så billig allt va ändå, för att vara HK. Hur ska du hinna ta på dig allt? Haha. Plus sina 100 par converse.

    SvaraRadera
  2. haha joo jag hinner :P vi får gå ut mkt i sommar helt enkelt :)

    SvaraRadera