02 april 2010

Väntar...

Skulle möta upp Lili vid ett idag men när jag höll på att fixa mig så fick jag ett sms där det stod - "Vi ses kl. 14 istället :P" hehe så har en timme på mig att göra lite annat..
Har faktiskt utnyttjat tiden till lite bra saker som att hänga upp tvätt från igår som jag inte hann med och sätta igång en ny maskin tvätt...

Igår så städade jag och fick sedan hjälp av Adde när han väl kom hem, eller vänta! Nej det fick jag ju inte för han la sig raklång på sängen och somnade medan jag städade :P
Halmstadsbon hann komma fram innan jag var klar med städningen men gick snart igen för middag i stan medan vi stannade hemma och städade klart istället...

När de hade avklarat middagen så kom de hit och hängde lite. Det blev lite kortspel, ps3 och på slutet även pictionary! Det är ju sjukt svårt att rita det som står på korten! Det verkade vara ett lite äldre pictionary som Fang hade hemma...
Men det var trevligt iaf...människorna gick hem vid tolv-ett tiden(?) och sedan så satte älsklingen igång UFC och så spelade de samtidigt....Jag gick o la mig vid två tiden medan de satt kvar till halv fyra tror jag....

Nu har vi vaknat för längesen och jag har duschat o fixat mig medan killarna har suttit o spelat igen...spelar fortf...jaja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar