27 april 2013

Soliga fina lördag :)

Har precis avnjutit en sen frukost med älskling här hemma, är så mätt så jag ligger i sängen och degar :p

Igår var vi hembjudna till R och T på tacos middag. Gott! Tacos funkar alltid! Haha men vi förutom middagen så myste vi lite med L innan hon skulle sova. Min stora bebis somnade innan henne till och med hahah...
Men satt där o chillade - pratade och kolla lite på tv. Det va trevligt! ;)
När vi skulle hem va jag så trött, hade ju vaknat tidigt för att tvätta(vid sju) och klockan var väl runt ett på natten när vi åkte hem. Jag va så trött så jag blev helt stirrig när jag körde. Haha liiiite farligt :p

Men jaja, senare ska vi kolla på Ironman 3, har höga förhoppningar så hoppas verkligen den är bra!

Nu ska jag bara slösurfa lite! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar