29 april 2013

Helgen

Som sagt så va vi på bio i lördags, filmen levde upp till mina förväntningar :) om du inte sett den så gå och se den!
På kvällen gick vi ut på en powerwalk med SJ, D och JJ. Vi gick väl i en timme eller så, det va lite småkyligt och blåste kallt men va skönt ändå :)
Efter det kom vi hem hit och spelade mahjong, jag förlorade :( men det va så längesen så det va kul ändå haha

Hittade dessa ballerinas hemma hos mamma, köpte de i Thailand förra sommaren men hade glömt bort det!

Igår hade jag bestämt med SJ, L och A att vi skulle åka till Barkarby outleten och shoppa lite. Jag behövde en ny skinnjacka då min fake som jag har haft i 4-5år(?) började gå sönder. Tänkte att jag skulle satsa på en i äkta skinn ist så att den håller längre. Haha det är något med mig och äkta skinn alltså, måste alltid gå och känna på det för det är så mjukt och inte alla som imitationsskinn. Provade iaf några st liknande i olika butiker och velade men det va som kärlek vid första ögonkastet för jag bestämde mig tillslut för en som jag hade provat först av alla som jag inte kunde glömma :) Har ingen bra bild på den så lägger upp den en annan gång! Här är två som jag velade mellan..

Provade även denna i svart och brunt också men tyckte att jag såg så bred ut i den, annars va den fin!
Som ni ser så är de väldigt lika varandra, den här liknar den vita där uppe men lite annorlunda, den kändes lite för enkel för mig...

Idag var jag i skolan och fick reda på provresultatet av hinduism och buddhism. Hade förväntat mig E eller F eftersom det kändes som att jag inte riktigt hade fått med allt men fick ett C så blev positivt överraskad :) jag är inte sån som säger att jag nog får sämre än vad jag tror utan nu kom det verkligen som en överraskning, nu måste jag plugga på så jag får minst C på andra provet också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar