26 maj 2013

Recap

Sååå...vad har hänt

Vi har grillat massor, speciellt den veckan då det va så bra väder, veckan efter Valborg tror jag det va!
Jag har fått använda min minigrill! :) har tyvärr inga bilder alls från grillkvällarna, måste bli lite bättre på det!

Jag har gått klar religion 1 men har ännu inte fått mitt betyg, det skulle ha kommit i fredags men får väl reda på det imorgon...typiskt mig att skjuta upp saker och ting så satt sista timmarna innan deadline i biblioteket och kämpade, satt där i sex timmar, det gör jag inte om!

I fredags fyllde jag och älskling nio år, det är halva Alexanders liv!
Jag va ledig, älskling kom hem efter jobbet med blommor, choklad och champagne :) sen var det bokat bord i en kubansk restaurang. Vi har aldrig provat det innan och det va jättegott :) kommer inte ihåg namnet tror det va la något...haha
Sen hade vi köpt biljetter till fast and the furious, älskling blev besviken men jag tyckte att den va bra! Efter bion promenerade vi hem och däckade!

Igår åkte han iväg till filminspelningen, det är sista gången denna gång och han kommer hem på måndag kväll.
Jag va bjuden på grillning för att fira Ms födelsedag. Det va jättevarmt och soligt! Perfekt grillväder med andra ord! Det bjöds på god mat och trevligt sällskap.
Efteråt åkte jag till L och J för lite karaoke! Blev där bjuden på lite mat oxå! Jättegott, haha vilken gottegris jag är ;p
Det va jag(ensam kines) med ett gäng vietnameser! :D vi hade kul och sjöng in på sena natten/tidig morgon.

Nu ska jag fixa mig och åka hem till mamma, det är ju morsdag!! :)

Just det i fredags innan älsklingen kom hem från jobbet så sprang jag med C och L, 5+km! Det är mkt för mig som är så otränad! Haha men måste springa mer för ska ju springa blodomloppet snart!! Det är snart en vecka kvar bara, shit!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar