08 januari 2010

8 Jan 10

Mitt första inlägg iår...! Wihoo... elr ngt.. :P haha
Jag tänkte faktiskt skriva för några dagar sen, men är man lat så är man och har man inget att skriva om så blir det bara tråkigt. Fast har inget att skriva om nu heller så blir tråkigt ändå...

Är så hungrig just nu...! Fan så mkt man har gått upp i vikt alltså. Måste banta lite igen snart :P hahaha eller sluta äta massa fettmat och godis men det är ju inte det lättaste heller, äter oftast det jag känner för. Men snart åker vi till Hongkong också, kmr äta upp mig så mkt!! Mmm....tänker på all maaaaaaaaaaaaaaat! Fan, blir bara ännu mer hungrig...!
Nog snackat om mat...

Idag köpte jag en kalender för i år....dags för mig att planera och klottra ner all onödig skit i den. Haha älskar sånt, skrivhäften, kollegieblock, pärmar o pennor...motiverar mig lite faktiskt :P Men är riktigt glad nu att saker och ting sätts igång :) På måndag börjar "skolan".

Åh, nej nu kan jag inte hålla mig längre måste gå ner och göra en macka...! Åt ju faktiskt bara en gång igår....


Tripp, trapp, trull...i lördags...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar