08 februari 2010

Snart så..

..åker vi..!
Har väntat så länge och om två dagar så är det dags!

Men innan dess så är det lite saker som måste göras....Samtal som ska ringas, kläder som ska tvättas, rum som ska städas, brev som ska hämtas...ja..samtalen är avklarade..! Det känns väldigt skönt.
Måste hitta kameraladdaren, skicka DS till min syrra, hämta ut syrrans gamla mobil som hon skickade.
Har inte hunnit/orkat packa ännu, måste ju tvätta först..! :p haha men det är inte så mycket som jag ska packa....tänker shoppa shoppa där! :D

Hade en mardröm inatt, det handlade om att vi hade åkt dit redan och vi var ute på en restaurang och blev tvingade att äta rå fisk som de precis hade fiskat upp! Fisk som hade fjäll och allt kvar alltså. Sjuk dröm, blev så besviken på resan :P hahaha
Förra veckan så hade jag en annan dröm om att vi åkt dit men vi hade ändå inte åkt dit :S Istället för Adde så va Shi där med mig haha konstigt :P Men det konstigaste va att vi var inte i HongKong/Macau utan vi va i Sverige :/ Jag får så konstiga drömmar.....

En sak som jag är lite orolig för är att jag ska må såhär som jag mår nu. Har haft illamåendet i mer än en vecka nu och det hänger fortfarande kvar. Ok, varnar er pryda människor som inte tål minsta lilla äckliga grej...hoppa över det jag skriver nu isf...

Men jag fick diarré också(inte så äckligt men man vet inte med vissa människor) hahaha lite sådär men fan, det kan väl alla få men blev lite orolig där. Vill absolut inte vara sjuk när vi åker, är rädd att jag tas till karantän och får fira nyår där :P hahah men men, det verkar ha gått över iaf. (diarrén iaf.) Fast illamåendet hänger kvar lite.
Det jobbiga är att jag inte äter så mycket om dagarna, äter en måltid och det räcker för hela dagen och natten.....Min magsäck har krympt till storleken av en pingisboll typ.. :P haha blir mätt snabbt också. Vill ju äta massor när jag är därborta utan att må illa!! Men det löser väl sig...


Vårt flyg :) Vet inte varför det blev så suddigt men jaja.... :) Vi flyger först till Istanbul och sen vidare till HK!

1 kommentar:

  1. O shit, ni åker imorgon juu. Yihaa för er. Trevlig resa!

    SvaraRadera