07 januari 2011

Äntligen fredag!

Skönt det känns med fredag fastän jag va ledig igår.
Idag städade vi på jobbet, moppade golvet bl.a. Det tog på krafterna, ni ska se hur det ser ut därinne. Banor som är nästan en meter breda och typ 30cm låga och går tvärs över varandra, inte så lätt att moppa då kan jag säga! Men dagen gick snabbt ändå så det är bra.

Fick nästan ingen sömn inatt så är helt trött nu, skulle kunna däcka om jag la mig ner men tänkte lägga in lite fler bilder...

Vi gjorde sushi till nyårsmiddagen, makis gjorda av mig och Kit Yee

Nigiris av Andreas, Vincent och Alexander

Det blev även hummer efter sushin...

Hela familjen samlad med hummer! Notera bibis hungriga blick mot Alexanders hummerklo!

Det var svårt att fånga fyrverkerierna på bild men den här fick jag halvt i alla fall!

Firar in det nya året med champagne i mina favoritglas :)

På nyårsdagen gjorde vi eggtarts, så gott det var! Åt nog minst sju st...

Älsklingen fyllde år och han ville ha vietnamesiska vårrullar till middag och han fick vad han önskade!

Bibi provar på mandariner, surt men gott sa han!

Bild på alla när vi firade Adde

Vi tog bild med automatutlösaren och varje gång den pep så slog bibi ett slag på bordet och vi kunde inte hålla oss för skratt tillslut!

Mmmm.....White Lady

Vi skulle ta familjefoto men bibi var mer intresserad av mammas halsband

My family! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar