17 januari 2011

Trött blir bara tröttare!

Innan jag åkte till jobbet idag så hade jag sovit tolv(!) timmar och ändå var jag helt trött under hela arbetspasset! Vet inte vad det beror på, kanske har sovit för mycket i kombination med det dåliga, tråkiga och deprimerande vädret. Men det är skönt att snön och isen håller på att smälta bort nu *peppar peppar*.

Ja, var som sagt på inflyttningsfest i fredags efter jobbet. Vi kom väl fram någon gång mellan tio och elva. Lägenheten var fin och fräsch :)
Det spelades Cranium, kort och Kinect. Några drinklekar hann vi med också. Jag hade kul, hoppas att andra hade det också! Vi kom hem vid två-tre.

Dagen efter(lördagen) vaknade vi sent och gjorde absolut ingenting på dagen, på kvällen åkte vi till Heron för lite bowling, jag vann en omgång :) Efter det åkte vi hem och spelade lite sällskapsspel och sedan kollade vi på film.

Igår hände inte så mycket under dagen men på kvällen åkte vi hem till Lili för lite trevligt.

Det var i stort sätt allt som hände under helgen.


Igår så bokade jag Smartboxen som Adde fick i julklapp förrförra julen. Det var en hotellövernattning för två och man kunde välja mellan olika platser i Sverige.
Vi bokade ett hotell i Malmö den 27e februari. Det var egentligen tänkt att vi skulle boka den 25e men det fanns inga platser kvar då, eller så kan man inte boka den dagen(?) men det fick bli på söndagen då istället. Så då åker vi dit den 25e på en fredag och stannar till måndagen den 28e.
Ska bli kul :) Saknar de så mycket, känns som flera månader sen de va här. Ja, alltså Kit Yee, bibi och Vincent alltså.
Hela familjen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar