09 januari 2011

Seg dag...

Har inte gjort någonting alls idag..!

Vaknade halv två(!) och har bara suttit med datorn typ...Förutom när jag kände mig så ofräsch och tog en lång och varm dusch inklusive ansiktsmask och fixa till mina ögonbryn så att det inte ser ut som att jag har två buskar ovanför ögonen...

Kollade på Sex and the city 2 precis, fick den i julklapp av Adde. Det fick mig att längta till sommaren, alla fina kläder och skor. Sol, värme och en fin sandstrand skulle inte sitta fel just nu....

Det känns som att vädret är mot rätt riktning nu när det börjat töa *peppar peppar*. Jag hoppas verkligen verkligen verkligen att det inte blir minusgrader igen förrän nästa vinter men så är det bara januari ändå så det kommer nog mer snö snart och hålla i sig till mars-april.

Jaja, nog om vädret. Här kommer lite bilder på när vi körde gokart med familjen, tyvärr finns inga på när vi körde utan bara innan men det var för att mamma passade bibi och han gnällde precis innan vi skulle köra så hon kunde inte ta några bilder...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar