24 september 2011

Känns bra!!

Idag vaknade jag vid åtta redan, tidigt för mig på en lördagsmorgon men jag hade lite planer....
Jo det är så att jag har börjat träna!! :D Känns jätteskönt faktiskt. Tränar i TumbaTräningscenter med Annie. Det är kanske lite långt, men egentligen inte så långt ändå. Fast nu har jag någon att träna med och det är gruppträningar vilket jag tycker är bäst. Finns ju gym också men gruppträningar är de bästa.

Det som är bra är att hon som vi körde med idag kör hårt! Det är som de gamla tiderna när jag tränade i Skärholmen, man blir verkligen helt genomsvettig , andfådd och röd i ansiktet. I like! :)

Nästa vecka är det Afrodans, längtar! Kommer bli kul :) Kommer att kombinera denna träningen med simningen så hoppas att det blir bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar