18 september 2011

Seg


Idag är en riktig seg söndag! Som tur så jobbar jag inte natt längre, för i så fall hade jag jobbat ikväll och det orkar jag verkligen inte. Är så seg att det känns som att jag har festat och druckit, vilket jag inte har. Det är snarare tvärtom. Har haft en riktigt lugn helg.

Jag kom hem från jobbet fredag morgon och sov bort hela dagen, det kändes så skönt att få sova ut eftersom jag hade sovit så dåligt under veckan...

Igår så såg jag och älsklingen Colombiana på bio. En riktigt bra film som innehåller hämnd, fightscener och snygg huvudroll. :)

På kvällen åkte vi hem till Lili och spelade Alfapet....har blivit helt beroende av det nu, fast i mobilen.

Det började med att jag laddade ner Wordfeud på mobilen i fredags, på natten efter min komasömn och jag spelade hela natten och startade igång 15 spel eftersom folk va så sega (kan bero på att det va mitt på natten då folk antingen sover eller festar). Jag somnade inte förrän halv sju på lördagsmorgonen.

Inatt låg jag åter igen i sängen och spelade, efter att ha kommit hem från Lili halv tre...

Nu sitter jag här och spelar. Är med andra ord helt beroende!! Har för stunden startat runt 25 spel....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar