13 september 2011

Puh!

Var så trött imorse när jag kom hem efter jobbet så däckade så snabbt jag hade lagt mig på sängen. Vaknade tjugo i ett, fortfarande lite trött men kunde inte somna om igen.

Idag så hängde jag med killarna till simhallen, de har nämligen bestämt sig för att utöka träningen med simning två gånger i veckan och idag var första dagen.
Det kändes så skönt att få röra på sig och känna hela kroppen arbeta! Jag har ju inte tränat på 2 år(?) typ så blev trött rätt så snabbt + att jag aldrig orkar simma länge, blir trött så snabbt! Men ska köpa ett halvårskort och börja simma och hoppas på att få en slankare kropp! :)
Var jätteskönt att få sitta och basta också, det var ett tag sen. Sist jag bastade var på Carros möhippa när vi var på Yasuragi, måste åka dit snart igen. Med Adde då eftersom han aldrig varit där.

Skype:ade med Kit Yee nyss, bibi har blivit så stor! Han har börjat gå och kan inte vara still bara springer fram och tillbaka och hoppar upp och ner. Saknar de så mycket, funderar på att köpa en flygbiljett ner dit snart, kanske när syrran fyller år. Nackdelen är bara att det går åt så mycket pengar, något som jag måste bli mycket mer sparsam med...

När sötnosen var lite mindre

Nu är det dags för Idol..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar