04 januari 2009

Inte bra

Det vad kanske inte så smart att lova lägga in en bild till varje inlägg för jag har velat skriva men hade antingen inte kameran i närheten eller kamerasladden....de ligger alltid i ett annat rum och lat som jag är så orkar jag inte hämta dem..men lägger in lite bilder senare..

Idag(eller igår) så fyllde älsklingen 22år. Riktigt gammal börjar han bli nu :) Vi var iaf. några st som åkte in till stan för dim sum. Det var gott och alla blev jättemätta! Längesen jag åt det faktiskt. Det är synd att man gör det så sällan här i Sverige(eller jag iaf) när man äter det nästan varje dag när man är i Kina. Dyrt är det här också. Jämfört med därborta alltså...
Vi har inte gjort så mycket mer idag. Gick runt lite i stan efter maten men åkte sedan hem. Alla är trötta så får väl hitta på någonting nästa gång istället.
Som sagt, bilder kommer lite senare... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar