02 januari 2009

Skäär

Ska till Skärholmen aka SKLHM. Ska möta upp älskling där och byta hans jacka som han fick av mig i julklapp eftersom den är för liten, jag som visste vilken storlek jag skulle ta men tog ändå en för liten. ??? Vet inte men jajaj...mamma kom hem nyss därifrån och sa att de hade andra fina jackor i en annan butik så ska nog kolla där om den finns någon fin och kanske lämnar tillbaka jackan som jag köpte först....
Snackade med Lili precis och hon sa att hon skulle dit också så kanske får sällskap dit om hon hunnit fixa sig... :) trevligt...

Älskling fyller år imorgon och jag vet inte vad jag ska köpa till honom...får låta honom välja sen när vi är där...bättre att han väljer något han tycker om än att jag köper något han inte vill ha som han inte vågar lämna tillbaka....ska även köpa en present till Helena som fyller 20 nästa vecka, då vi ska åka till gbg för att hälsa på addes mamma och pappa. :/

Får se om jag skriver lite senare......här är en bild på mig när jag sitter framför datorn i mitt stökiga rum....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar