01 januari 2009

Nytt år, inga löften

Nä, jag tänker köra på som förra året och skippa alla nyårslöften för jag har ärligt talat aldrig lyckats med några såna! Då är det bättre att inte ha några löften alls och må bra i slutet av året...

Igår var en ganska lugn kväll. Shi Jun och Lili kom över någon timma innan tolv och vi satt o snacka en stund. Vid tolvslaget hade SJ dragit hem igen för att fira med familjen medan Lili var kvar och firade med oss :) Vi gick ut och tände på fyrverkerier som vanligt! Det konstiga i år är att ingen av grannarna syntes till(?) Det var tomt och bara vi från vårt område. Det var jag, älskling, Lili, min lillebror och min farsa..Hade väl rätt kul? :D hih men iaf. efter allt bombande så gick vi in igen och väntade på att SJ skulle komma igen så skulle vi dricka lite champis...en rosa Lanson :) satt och snacka lite, kollade på gamla bilder på datorn...de gick hem vid tre tror jag?
Trevligt iaf. bra med tanke på de senaste festerna o så (jul och gbg)
Det känns faktiskt inte som att det är 2oo9...lite som julen ungefär...

Eftersom jag fick en kamera i julklapp så ska den användas flitigt! Ska försöka lägga in minst en bild för varje inlägg...får se hur det går...

Älskling imorse, irriterad för att jag blixtrade hela tiden med kameran

Vietnamesiska vårrullar till middag....gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar