06 januari 2009

Lazy me...

Har inte orkat blogga på några dagar eftersom jag sa att jag skulle lägga in bilder och jag hade inte hittat min sladd ännu men nu har jag gjort det iaf (låg på golvet i mitt rum, var annars?) Men jag kollade igenom bilderna och det är faktiskt inte så många bilder från i lördags...vet inte om det är ok för de andra att jag lägger upp bilder på de så jag lägger bara upp en bild på Lili som blev jättesöt på bilden!

Henne har jag känt jättelänge sen två årsåldern tror jag...eller innan det till och med! När jag var runt ett år och hon två då kanske. Kanske kan rota fram någon bild med oss när vi va så små! Våra pappor var klasskamrater förr i tiden också. Men vi var väldigt tajta ett tag fast sen gled vi isär men nu känns det som att vi hittat tillbaka till varandra igen på något sätt så det känns jättebra. Har varit med henne nu de senaste gångerna vi gjort något och det känns jättebra!

Söta Lili med ankan som var väldigt god!

Vi tog iaf. ner granen idag eftersom det är trettondedagjul blabla..men det finns faktiskt ett paket kvar, det största av alla och det är från mig till min syrra. Hon har varit borta hela jullovet så hon har inte kunnat öppna det. Det är så lugnt utan henne hemma. Men hon kmr hem imorgon iaf. så får hoppas att hon gillar det! Just ja, bara för att det var trettondedagjul idag och man tar ner allt julpynt så börjar det snöa, massor! Det var faktiskt mysigt att kolla ut. Kanske hinner åka pulka några gånger innan det försvinner?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar