07 december 2010

Fullt upp i helgen!

Första gången på länge är hela helgen fullbokad. Tror det va längesen iaf...

På fredag så ska Lucy ha middag eftersom hon fyller år i helgen.
Adde ska på julbord med jobbet så det blir bara jag. Första gången på länge det oxå.

På lördag ska vi ha vår egna julbord/hotpot hemma hos Lili.

På söndag fyller mamma år, köpte ett jättefint halsband till henne idag, hoppas hon gillar det! Det är så fint, kmr nog låna det många ggr :p

Träffade ju Sofia idag vid tolv så jag sov bara två timmar innan jag åkte ut. Kom hem vid sex och hann bara sova två-tre timmar så är helt slut. Somnar hela tiden, det är jättelugnt på jobbet idag, som tur är. 
Åt bara en muffins idag, så tog med mig riskakor och ett äpple som jag ska få i mig snart, så hungrig!

Nej, jag gör nog inte om det här med några få timmars sömn, ingen mat och jobb...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar