16 december 2010

Miss miss miss



En vääääldigt sur sötnos!
  Snart kommer de!!!

Tänk att det är julafton snart! Det blir en vecka jobb till...eller nästan men till den 23e i alla fall. Men om de frågar om jag kan jobba under mellandagarna så tackar jag nog nej, vill ju hinna vara med K, V och L!!

Är så trött vill bara hem. Som tur är så här det varit lugnt idag. Men tråkigt samtidigt....

För att dagarna ska gå snabbt när man jobbar så måste man ha något kul att se framemot. Allt smått räknas oxå!
Just nu ser jag framemot fredag - då ska jag träffa tjejerna vi ska på middag i Texas longhorn. Här inte träffat alla samtidigt på lääänge. Speciellt Annie har jag inte sett på månader typ.
I helgen hade jag tänkt julbaka, det blir nog pepparkakor, lussekatter och knäck. Om jag orkar alltså...:p
Sen är det jobb i två dagar sen kommer  Kit Yee! O sen är det jul och hela köret!

Längtar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar