07 december 2010

Helllllllooooo


Trött är vad jag är!

Somnade inte förrän halv två idag så sov ända fram till nio för att sedan åka direkt till jobbet. Skippade middagen med andra ord och kan säga att jag är jättehungrig just nu!

En och en halvtimme innan lunch, ja lunch för mig!

Hoppas på att slockna direkt efter jobbet för ska träffa Sofia i stan vid tolv! Tidigt....men det blir bra, ska passa på att inhandla lite julklappar.

Har köpt till mina föräldrar och Sebastian men vet vad jag ska köpa till Alexander,  Kit Yee , Adde och något litet till Vincent t.o.m. Så då har jag bebisarna Liam och Tobias och något till juklappsbytet med tjejerna kvar...

Vet även vad jag ska köpa till mamma som fyller år på söndag. Hoppas pengarna räcker bara! Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar