14 februari 2011

Alla ♥ Dag

Alla hjärtans dag idag.
Fick tyvärr ingen frukost på sängen som vissa får, men det hade jag inte räknat med heller eftersom älsklingen va tvungen att vakna tidigt för att gå till jobbet.

En annan sak jag inte hade räknat med var att han kom hem tidigare idag och överraskade mig med blommor, godis och sushi!
Väldigt kliché kanske men JAG blev glad! :))

Efter nästan sju år tillsammans och jag älskar dig bara mer och mer! Jag visar det inte alltid men det viktigaste är att du vet det och jag vet att du vet :D

Älskar dig Andreas Andersson!




3 kommentarer:

  1. Najjzzoooo, själv fick jag nada, inget och nothing!

    SvaraRadera
  2. Glad alla hjärtans dag!!!<3

    SvaraRadera
  3. Du har fått det bästa från Vincent - LIAM! Glad alla hjärtans dag på dig med, älskar er! ♥

    SvaraRadera