11 februari 2011

God morgon fredag!

Tidigt vaknade jag idag! Har väl sovit ungefär fyra timmar...

Jo vaknade av att Adde ringde mig, han hade fastnat i snön!
Det har snöat så jävla mycket att han kom inte längre än utanför garaget. De har inte skottat här något ännu, har väl inte hunnit det ännu utan skottar bilvägarna först så han hade stått och skottat själv med den lilla spaden som vi brukar ha i bilen. Jag kom till räddning med vår stora lättanvända spade och han skottade medans jag försökte komma loss med bilen. Det gick på några minuter va inte så farligt.
Det riktigt jobbiga var när han skulle uppför backen. Där rörde sig bilen knappt! Jag hade gasen i botten och var så rädd att jag skulle krocka när det väl tog i för vägen svänger sig på slutet av backen och jag va typ där redan.
Adde fick skotta lite till och det kom en annan bil bakom som hjälpte till att knuffa och efter ett tag så kom vi loss.

AH så mycket snööööööö det är!!!!! Fattar inte, varför :( Jag som måste åka till Skärholmen senare också...bajs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar