12 februari 2011

Lördag

Filmen igår var helt ok, ingen film jag skulle vilja se på bio.
Halvsåg på den samtidigt som jag surfade lite..

Idag vaknade jag vid tolv. Vi åkte till Hallunda för att hämta min kameraväska som hade kommit fram igår. Är jättenöjd med den, den är så fin! Den är helt perfekt :)



Det va så fint väder idag så skönt med sol och molnfri himmel! Mycket snö fortfarande men inget mer som tillkom iaf....det är bra *pepparpeppar*
Mamma åkte med till Hallunda och vi handlade mat och semlor..! Mums, hann inte ta bilder på de utan de finns i magen nu :( Men det va inte så goda semlor....Mår illa av det nu också :p





2 kommentarer:

  1. haha ändå så var det mums?? =DMin här är från ett konditori (stavning) mums!

    SvaraRadera
  2. Haha ja annars va den ju helt ok. Men du får köpa till mig då när vi kommer nästa vecka! :p

    SvaraRadera