09 februari 2011

Kan inte bestämma mig..!!

Som ni vet så impulsköpte jag en systemkamera i julas. Jag har knappt fotat med den sen min syrra åkte tillbaka till Malmö.

Den känns så klumpig att ta med sig och så men nu när jag har så mycket fritid och när det börjar bli vår(in my dreams..) så vill jag bara ut och fota fota fota!
Problemet är att jag inte har köpt någon kameraväska till den och nu har jag surfat och hittat en modell som jag vill ha men jag vet inte vilken färg jag ska välja!

Golla Cam Bag M - Story Brown?

Eller Story Pink??


Jag vill ha rosa egentligen men tycker att denna pink kanske är lite FÖR rosa, den bruna är rosa inuti.....
Fast ju mer jag kollar på den rosa så tycker jag inte att den är för rosa alls längre...hm..

Tycker väskan är ganska stor faktiskt, det kommer vara mycket tomt i den tror jag men det är alltid bra att ha större inför framtida objektivköp. Ville ha Golla Cam Bag egentligen men den är nog för liten.

To be continued...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar