04 september 2009

Fredagen den 4e september

Äntligen fredag, fast jag har ju inte jobbat på några dagar...kanske blir jobb i helgen? Får se om han ringer då....

Ikväll ska jag iaf. på bio med tjejerna, vi ska se Inglorious basterds. Älsklingen såg den förut med min kusin när jag träffade Lina för några veckor sen så han stannar hemma o tar det lugnt(?).

Jag va inne på en asiatiskt community där jag inte hade loggat in på evigheter och vad ser jag då? Jo, de ska ordna en fest nästa vecka på Village. Det blir att gå dit då eftersom jag fortfarande va festsugen(det passade ju perfekt liksom...) Så ska försöka dra med mig allihopa så att vi får en minst lika roligt kväll som förra helgen på Berns...!

Men inget inplanerat annars då...hoppas som sagt på jobb i helgen men vi får se... :) (Så typiskt att jag köpte ett sl-kort i tisdags för att jag jobbade så mkt och sedan dess så har jag inte jobbat liksom....vadå slösa på pengar :( )

Nu blir det lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar