19 september 2009

Lördagen den 19e september!

Är just nu jättetrött och jättemätt :D

Har varit på bio och kollat på Coco avant Chanel med tjejerna inne i stan.
Filmen var lång och lite seg ibland men annars så tycker jag att den e bra :)
Blev så hungrig när vi var påväg hem så jag slängde in en tallrik med spaghetti med champinjon- och baconsås i micron.
Känner mig helt dåsig nu så ska nog upp o sova snart! I sängen ligger en redan snarkande älskling och dreglar :P hahah

Men ska bara berätta lite kort om i lördags och festen som vi var på...
Vi började hemma hos mig med en liten förfest, hade kul på den faktiskt. Folk drack och umgicks och hade kul :)
Drog sedan in till själva festen då och tydligen så hade det blivit något missförstånd med arrangörerna och klubbägaren + vakter så de släppte inte in oss till en början, men efter lite snack med arrangören så kom vi in ändå :)
Hade kul, men inte så kul som jag trodde vi skulle ha. Hade nog för höga förväntningar men kul iaf :) Var inte helt nykter alltså :P haha
Tog ca.150 bilder den kvällen men efter att ha kollat igenom dem så var det bara 36st som jag la upp på bajsboken, de andra va helt enkelt för sjuka :P haha

Äsch, orkar inte berätta mer ska upp o nanna nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar