02 september 2009

En vecka sen!

Ja, det känns som att det var vääääldigt längesen jag skrev något här.
Men ska försöka få med allt som har hänt!

I onsdags förra veckan så var jag på en rekryteringsträff. Det var ett företag som heter Lexman som var där(eller en representant iaf.). Vi fick snabba individuella intervjuer med honom och det gick väl bra för mig för han ringde redan samma dag och sa att jag skulle jobba dagen efter.

I torsdags så började jag jobba, jobbade i Hallonbergen då. På jobbet gick det bra och snabbt.
Senare på kvällen så gick älskling och jag på bio. Vi såg "My bloody valentine". Det var tänkt egentligen att vi skulle sett den redan när det kom ut på bio, vilket var för lääängesen men det blev liksom aldrig av så vi kollade på den allra sista föreställningen. Den var bra, inte så bra som jag trodde att den skulle vara men bra iaf! :)

Måste iväg till tandläkaren nu men fortsätter när jag är tillbaka!

Så, är tillbaka nu!

Men i fredags iaf. så jobbade jag på två ställen, i Hallonbergen och i Fridhemsplan. Kul kul, dagen gick snabbt som vanligt. I Fridhemsplan så träffade jag på en gammal klasskamrat från grundskolan. Jättelängesen jag såg honom, vi bor båda i Fittja också :/ Men han jobbar iaf. som vakt.
Efter jobbet så åkte jag hem och vi hade en hemmamyskväll och både jag och älskling somnade rätt snabbt faktiskt.

På lördagen så jobbade jag ute i Länna i Skogås. Riktigt långt att åka men jag kom fram iaf. och det var en riktig hektiskt dag. Jobbade till klockan halv sju och så var jag tvungen att skynda mig hem för att fixa mig för min kusin firade sin födelsedag och hade en liten förfest hemma hos sig. Själva festen var i Berns.
Jag missade hela förfesten som var jättekul har jag fått höra av alla men jag hade det själv jättekul på festen och det hade nog alla andra också! :) Riktigt kul hade jag iaf.

Söndagen var en riktig vilodag för mig, sov länge tror jag..? Gjorde inte så mkt, var bara hemma och tog det lugnt. Älskling var bakis som vanligt :P haha

I måndags var det bara jobb. Jobbade i Kungens kurva denna gången.

Igår jobbade jag i Odenplan/St Eriksplan. Slutade klockan sex, kom hem, åt middag och däckade i soffan.

IDAG har jag tänkt å ta en ledig dag. Åkte ju till tandläkaren imorse men nu ska jag ta det lugnt och vila upp mig. Ikväll ska vi på middag hos farfar och farmor för någon högtidsdag.

Nu blir det Dirty Sexy Money..

3 kommentarer:

  1. Är anställd av ett bemanningsföretag som skickar ut mig till olika livsmedelsbutiker :)
    Jobbar i kassan oftast

    SvaraRadera