23 september 2009

Nattugglan är tillbaka!

Har alltså vänt på dygnet då, som vanligt!

Jobbade igår(tis) och kan säga att jag inte fick mycket sömn. Var helt frånvarande på jobbet men det gick ändå...

Störde mig på en grej jättemycket! Satt på tåget påväg till jobbet och mittemot mig sitter en jättesöt bebis med sin mamma. Bebisen kollar på mig och ler och gör såna gulliga ljud ifrån sig så jag kollar och ler tillbaka. Tror ni inte morsan sitter o blänger på mig då, som om jag vore värsta pedofilen som skulle kidnappa hennes barn.
Stör mig så mkt på såna människor, förstod inte riktigt varför hon blängde? Om jag ler mot din bebis ta det då som en komplimang för att din bebis är söt(fast det brukar ju alla bebisar vara..typ) Men som att hon tänkte att bara för att det va hennes baby så har jag ingen rätt att le mot det. Bitch.
Vill nästan säga att det är så typiskt svenskar det beteendet för jag VET att om det hade varit en invandrare så skulle föräldern le tillbaka, hänt många ggr innan så det så!! Ja, jag är VÄLDIGT fördomsfull, som alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar