15 juli 2011

Malmöö!!

Inatt kom vi fram till Malmö, äntligen efter sex timmar!!
Det va regnoväder nästan hela vägen så vi kunde inte köra snabbt utan fick till och med köra 20 under ibland..! Jag var sååå trött, hade ju vaknat halv fem på morgonen...
Vi hade tänkt att komma iväg senast klockan sju men kom inte iväg förrän nio..!!

Nu är vi här i alla fall, bibi har blivit SÅ stor!! Så sööt lilla älsklingen. Ahh..!!

Vi bor hemma hos Kit Yee och Vincent, de har inte fixat alla möbler och så men det är riktigt fint :) Just nu sitter jag hos Vincents föräldrar för att jag behövde fixa med banken och de har inte fått internet hemma ännu. Adde och Vincent är ute med hundarna så jag är ensam.

Läskigt, precis nu när jag höll på att skriva så kom det en man och en kvinna som plingade på här, jag visste inte om jag skulle öppna dörren men de såg ju mig genom köksfönstret eftersom ytterdörren ligger precis bredvid, såg på de att de verkade inte sååå farliga så öppnade, de undrade om jag var intresserad av en tre dagars seminarium eller vad det nu var, om bibeln....Men men, de var ofarliga bara, tackade tack men bestämt nej och de gick iväg...

Typiskt att det ska vara tråkigt väder nu när vi är här, det småduggar lite och är ganska kallt när det blåser, men vi hoppas att det vänder snart!! Vill ha sooool så vi kan bada :/

När killarna kommer tillbaka så ska vi åka till lägenheten igen, fixa mig snabbt och sen åker vi och äter...Uppdaterar mer senare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar