08 juli 2011

Sömnlös...nästan!

Varför ska det vara så svårt att somna?

Jag jobbar ju natt och innan har det varit lättast att somna när jag kommer hem på morgonen, då brukar jag vara så trött att jag däckar ganska omgående och vaknar inte förrän middagstid typ. Men under de senaste veckorna har jag haft problem med att sova längre än fyra-fem timmar och det räcker inte för mig!
Förstår inte vad det beror på. Kanske för att jag är ensam hemma? Mina föräldrar är ju bortresta annars brukar de vara hemma....men i början när de åkte så sov jag som vanligt ju..
Fast inatt är det sista natten sen så börjar jag skifta på dag-och kvällspass igen. Ska bli skönt efter att ha jobbat nio veckor natt.....

Nu måste jag försöka att sova lite lite till så att jag inte blir helt förstörd på jobbet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar