13 juli 2011

Trött


Har inte skrivit på några dagar.

I lördags åkte vi till Ekerö för att bada. Vi körde runt i två timmar innan vi hittade stranden - Blå lagunen. Saken är att det finns inga skyltar eller vägbeskrivningar om hur man åker dit och jag glömde koordinaterna hemma men vi hittade ändå till slut och det va jättefint på plats. Dit kommer jag definitivt åka igen!

Igår efter jobbet så träffade jag Annie. Vi gick inne i stan och kollade lite i butiker men ingen hade någon större lust att shoppa så det enda jag köpte var present till bibi som fyller ett år på fredag!! :)

Imorgon kommer mina föräldrar och bror hem, de har redan varit bortresta i en månad!! När vi har hämtat de från flygplatsen så åker vi hem och äter snabbt och sedan kör vi ner till Malmö! :) kommer vara där till på måndag. Längtar....!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar