20 december 2008

God morgon

Eller ja...vaknade för en timme sen ungefär..
Hade en underbar dröm! Vad tänker jag inte skriva men jag tror att jag faktiskt grät lite när jag vaknade för att den inte va sann...samtidigt så får den inte vara sann...inte ännu iaf!
Dagens planer är att hjälpa Ann och Martin med att renovera deras nya lägenhet. Ska nog åka om en stund, vet inte bara när de vill att jag ska dit? Innan lunch sa de iaf..så det är väl snart? Det blir bara jag som åker dit eftersom älskling ska på julfest senare idag så han vill sova ut, ligger fortfarande här bredvid o sussar :)
På kvällen så ska jag till farmor, Orkar inte! Det är nämligen en kinesisk högtidsdag...blää..så tråkigt. Men åker nog hem tidigt tror jag...
Sen så va det ju egentligen meningen att vi skulle ut o festa,...vet inte om jag ska nu eftersom jag är förkyld och inte riktigt på festhumör men det kanske ändrar sig sen, vem vet. Men får se senare iaf..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar