11 december 2008

Snokareee

Ibland kan jag sitta framför datorn i timmar och bara snoka på folk. Man får reda på så mycket saker genom internet, det är lite farligt egentligen. Man tänker inte på hur mycket man lämnar ut egentligen. Jag snokar på folk hela tiden. Det känns nästan som en sjukdom. Saken är att, jag känner inte ens människorna! Det kan vara så att jag har sett någon i en community-sida och denne personen har en blogg och så sitter jag och läser allt om personen, kollar i dennes gästbok och bilder och allt. Kollar upp vännerna och ser om de har bloggar osv...
Varför egentligen? Frågar JAG alltså. Jag förstår inte själv vad som är så intressant. De vet ju inte ens vem jag är, medan jag själv vet allt om dem. Älskling tycker att jag är dum i huvudet som slösar tid på sånt. Jag kan hålla med om det.
Det har ju bara förvärrats av att jag numera sitter hemma varje dag....så rastlös man kan vara då! Nä, måste hitta en hobby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar