02 december 2008

sjukt

ja, det är helt sjukt! Hela min dygnsrytm är förstörd! Jag sov jättemycket igår eftersom jag mådde dåligt och vaknade en stund när älskling kom hem men efter middagen så somnade jag i soffan och så sov jag tills kl var typ ett. Då var jag helt klarvaken och har varit vaken sen dess....Måste ändra på detta! Vill ju vara vaken vanliga tider :/
Just det. Anledningen till att jag vaknade var för att älskling stängde av datorn för att sova och när jag väcktes så hörde jag en bil utanför, tänkte att klockan kanske var tre då för då kommer brevbäraren med DN. Men bilen utanför stannade och stängde av motorn. Konstigt tänkte jag, vem är det som kommer så sent. Sen så hörde jag sånt ljud som kommer från polisens walkietalkies och då blev jag helt pigg och satte mig upp och började lyssna. Tänkte, hörde jag rätt? Kollade ut genom fönstret och där står det faktiskt två polisbilar. Blev jättenyfiken och undrade vad som hade hänt. Det var tänt hos en granne som bor snett mittemot oss...fick inte reda på någonting och så småningom så åkte polisen igen. Undrar fortfarande vad som kan ha hänt....har hört lite rykten om misshandel, vet ju inte om det är sant men men...Nyfikna jag. klockan var runt ett då. Nu är det morgon och huset börjar vakna till...alla har sina jobb och skolor att gå till men jag ligger bara här...uttråkad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar