12 december 2008

Julklappar

Älskling har köpt mina första julklappar nu och de ligger på min hylla och retar mig...! Undrar vad det är för något..hm...Har nästan lust att slita upp de redan nu men ska hålla mig..
Jag har inte köpt någon julklapp till honom ännu. De som jag har köpt till är mina syskon. Eller min brorsas iaf. Till min syrra så har jag köpt något litet än sålänge men jag vet redan vad jag ska köpa så det är bara att åka till stan någon dag och köpa det innan det tar slut...
Aja...

Duschat precis. Ska fixa mig lite och sen så går jag upp till affären och köper lite ingredienser till mammas tårta...om jag fortfarande orkar göra den. Hon beräknas komma hem ungfär vid fyra tiden så jag hoppas att allt e klart då...det ska ju bli en överraskning... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar