17 juni 2009

Nattugglan is back...?

Hm...kanske, vi får se! Inget som jag vill dock...fast jag känner mig jättetrött nu faktiskt..


Igår(måndag) så var vi iaf. hos min farfar och farmor. Där skulle vi fira att min morbror hade gift sig och att min farmor fyller år om en månad.... -.-
Men men, god mat var det iaf. och där fick jag även se lille Sebastian som har blivit jättestor.. Tung är han också! Känner att jag har träningsvärk nu såhär dagen efter...hahaa....skojar inte.






Idag har vi inte fått så mkt gjort, som vanligt alltså...! Börjar tröttna lite. Nästa vecka ska ju älskling börja jobba igen så då kommer jag verkligen inte ha ngt att göra om dagarna! Måste hitta på ngt...Får gå ut och cykla med Alexander eller ngt..hahaha men han vaknar ännu senare än mig...sommarlov ni vet, man måste ju passa på!

Vi gick iaf. till CoopForum under kvällen och köpte med oss massor av socker! Vår egentliga uppdrag var att köpa jäst, mjölk och mjöl eftersom vi hade tänkt baka vaniljbullar imorgon. Förutom det så fick vi även med oss chokladflarn som jag kan äta hur många som helst av(likaså Alexander, han fick syn på det nyss när han kom hem och har säkert ätit upp allt nu...) och en stor påse lösgodis som vi smaskat på nu under kvällen. Och juice också, som faktiskt innehåller massor av socker...!

Jajaja....men jag har faktiskt gått ner de kilon som jag gick upp under den grekiska veckan....!
Haha jaa det är sant, jag gick upp några kilon när jag var i Grekland...under en vecka!! :P Men som sagt, nu är allt normalställt iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar