13 juni 2009

Regnigt

Idag vaknade jag rätt så ok tidigt för en lördag, runt nio. Har blivit så sen vi kom hem från Grekland, somnat tidigt och vaknat tidigt. Men iaf. så hade jag bestämt med Shi Jun att åka in till stan för att kolla in lite rea.
Jag som inte skulle köpa någonting alls som vanligt åkte hem med en klänning, ett linne och två par örhängen. Alltid blir det så. Måste ju spara pengar. Det är sant som mamma säger, såfort jag har pengar så klias det i händerna...men jag kunde bara inte motstå allt! Det var så billigt, jag menar, klänningen kostade bara 149.- ....haha måste intala mig om att jag gjorde rätt förstår ni...

Måste spara lite pengar tills folk från Halmstad kommer. De kommer att åka hit och hälsa på i en vecka när mina föräldrar åker bort till Barcelona om två veckor... :)

1 kommentar: