21 juni 2009

Pank..

Hahaha..! Alltid pank!

Men idag åkte vi med mina föräldrar till Barkarby Outlet för att kolla lite...
Tanken var att kolla lite medans mina föräldrar shoppade men först så såg jag en fin kortärmad blus från Mexx som va så billig så jag inte kunde låta bli att köpa...Efter det så såg jag ett par pumps med öppen tå från Fornarina som jag blev kär i, det var verkligen kärlek från första ögonkastet..! Gick först ut men sen in igen för att köpa de...skulle nog inte kunna sova inatt om jag inte fick med mig de hem, sjukt men sant :P De däremot var inte så billiga...
Och så ett par byxor också..
Älsklingen själv köpte en pikétröja från Mexx... :)

Har inte skrivit så mkt de senaste dagarna men det beror på att älsklingen skaffade Sims 3 och båda bråkar om datorn...Just nu får han spela eftersom han ska tidigt i säng för imorgon ska han börja första dagen på nya jobbet..! :) Då kan han make me more money som jag kan shoppa upp!! hahaha..skoja bara...typ :P ;)

Sitter på den stationära datorn just nu och skriver...känns helt fel med tangentbordet...skriver nog mer senare när jag fått bärbara..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar