02 juni 2009

Puh

Har packat och städat men det är fortfarande jättestökigt i rummet och jag har inte packat klart ännu!!! :/
Vet inte varför jag ska packa så mkt egentligen, ska bara vara där i en vecka men det känns som att jag kommer behöva så mkt kläder...har en checklista och det är typ ingenting som är avbockat ännu... :P

En tråkig sak som förstör min resa - jag har inga linser kvar!!
Såååååå irriterad på det!! Beställde dem förra veckan och tänkte att det måste komma innan vi reser iväg eftersom det brukar ta max två dagar att få hem dem men SÅKLART att det ska dröja när jag behöver dem!
Nu får jag åka dit utan linser....!! :@
Det är jättejobbigt att ha glasögon på sig när det är varmt, jobbigt att jag inte kan ha solglasögon på mig, jobbigt att jag inte kommer se någonting när jag badar, det är fult, jag kommer få ränder i tinningen pga dem!! Fan, förstör ju nästan hela resan...!!
BARA FÖR ATT så kommer de säkert komma fram imorgon, då det är försent! Jag vet det, alltid så!
Behöver ju bara ett par.... :(:(

Fan, nu är jag irriterad igen... :@ !%&¤"&%%

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar