02 juni 2009

Rainy day

Japp...men det visste jag redan så därför passade jag på att sola igår...!! :)
Det va skönt igår, satt vid stranden och solade o spela kort men jag badade inte, det var alldeles för kallt för att bada!! Men jag kände på vattnet iaf....

Snart åker vi..! :) Nu är det ungefär 15timmar kvar innan vi ska åka in till flygplatsen. Har inte packat klart ännu, började lite i helgen men sen så hann vi inte eftersom vi skulle ut och hitta på grejjer o så...får göra det senare!

Ska åka till Skärholmen snart för att luncha med några ladies och en gentleman. :p hahah

Har funderat länge på om jag ska ta med mig datorn på resan men jag tror att den får stanna hemma..! Anledningen till att jag vill ta med den är för att jag är rädd att minneskortet till kameran inte räcker men det är ju ändå 4 gig så det borde ju räcka gott och väl! :P hahah
Blogga kommer jag KANSKE göra men tveksamt, det finns ju internetkaféer därborta :P hhahaa men jag tror inte det. Bloggnörd...haah

Hoppas att det är bra väder där borta då!! Har läst lite att det inte brukar regna en enda droppe under juni, juli och augusti men man vet ju aldrig....står att det brukar vara över 30grader så hoppas hoppas... :)

Jaja, ska fixa mig nu! byee....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar