25 augusti 2009

Såja..

Nu är jag tillbaka igen.
Resan till Kista va lite onödig enligt mig...va bara där i 20minuter så det va inte riktigt värt det egentligen men det var obligatoriskt så va ju tvungen. Menar, restiden dit är 1h...men jaja, gjort det jag ska nu iaf!

Senare ikväll har vi blivit bjudna på kräftskiva hos David. Första gången jag går på kräftskiva faktiskt men det ska väl bli kul :)

Är faktiskt ganska trött trots att jag sovit så mycket redan. Kommer nog lätt kunna somna om jag går och lägger mig i sängen nu men ska spara det till ikväll istället för jag måste upp tidigt imorgon igen...

Funderar på att fixa något att äta men är faktiskt inte hungrig, åt lite innan så ska nog bara ta en frukt eller något.

Har kollat klart på Greys anatomy och nya avsnitt kommer inte förrän i september och vem vet när de kommer till Sverige...en riktig cliffhangeravsnitt va det! Får nog vänta länge innan jag får se de iaf...Piratebay är ju nere också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar