04 oktober 2009

.....

Har skickat "inbjudan" till folk angående min födelsedag nu...vissa har fått sms och andra har fått en inbjudan genom bajsboken...

Känner på mig att jag har glömt någon eller några....men jag har inte allas nummer och det är för att jag bytte mobil i somras för att den jag hade då va helt koko så alla nummer försvann med mobilen...har väldigt få kontakter nu men skrev in alla som jag kom ihåg och vissa har jag fått när jag träffat personen o blabla....men tror de flesta är kontaktade iaf...!



Jag är jättemätt på alla bullar som jag ätit, det blev jättegoda vaniljbullar! Tror jag åt fem-sex st :D På kanelbullens dag...lite taskigt mot kanelbullen. Det är som att vi istället för att fira mig på min födelsedag så firar vi älsklingen istället....haha men tycker det är taskigt att vaniljbullen inte har någon dag....hahahaha :P Va snackar jag om egentligen :/






Nu ligger det makaronilåda i ugnen och den är väl klar om en kvart eller så....även fast jag är mätt på bullarna så är jag sugen på lådan...jaja

1 kommentar:

  1. åh, vad jag blev sugen på vaniljbullar nu! kanske också ska baka det snart!

    SvaraRadera